Kundeservice

Hvem håndterer bestillingen min?

re:member benytter Crossroads Loyalty Solutions AB for bestillingshåndtering og distribusjon av produkter solgt i denne butikken. Crossroads er også juridisk ansvarlig for deg som kunde.

Må jeg bruke et kort fra re:member for å benytte tilbudene?

For å benytte tilbudende i julekalenderen må du bruke ditt kort fra re:member. 

Jeg har ikke mottatt noen ordrebekreftelse, er penger blitt trukket?

Har du ikke mottatt noen ordrebekreftelse er ikke kjøpet gjennomført og dine penger har derfor ikke blitt trukket fra din konto. Vær alltid nøye med å kontrollere at e-postadressen er riktig. Feil e-postadresse er den vanligste årsaken til at du ikke mottar en ordrebekreftelse. Har du ikke gått igjennom alle trinnene i kjøpsprosessen og klikket på send bestilling har ingen ordre blitt skapt.

Jeg ombestemte meg. Kan jeg kansellere bestillingen min?

Hvis bestillingen ikke har gått til plukking og pakking på vårt lager, kan du ringe oss og vi vil avbryte den for deg. Dessverre kan vi ikke imøtekomme anmodninger om kansellering per post, du må bekrefte en kansellering over telefonen. Hvis du angrer på det du har bestilt og bestillingen allerede har blitt sendt, har du 14 dagers returrett. Les mer om dette under returhåndtering.

Hva gjør jeg hvis jeg ønsker å returnere/bytte en vare?

Du har 14 dagers returrett på varer i original emballasje og ubrukt tilstand. Gi oss beskjed via kontaktskjemaet for videre informasjon om retur. 

Kan jeg endre bestillingen min og legge til produkter?

Hvis du har betalt med kort kan du ikke legge til noe på din bestilling. Vi kan fjerne deler av eller hele din bestilling. Vær oppmerksom på at fjerning, bare kan skje dersom bestillingen ikke har gått til plukking og pakking på vårt lager.

Hvilke ekstrakostnader tilkommer når jeg kjøper?

Frakt kommer i tillegg. Prisen for frakt varierer avhengig av hva du bestiller. I kassen kan du se hvor mye frakttillegget utgjør, og du vil alltid kunne se den totale prisen for din bestilling før du betaler. For kostnader eller avgifter knyttet til bruk av kort gjelder egne regler fra kortutsteder.

Hvordan sendes min bestilling?

Vi benytter Bring for bestillinger i Norge. Du vil få et varsel via SMS eller e-post når pakken er tilgjengelig på nærmeste postkontor. Store forsendelser blir sendt på pall, og du avtaler direkte med Bring om levering når du har mottatt en melding.

Når vil jeg motta min bestilling?

Vi gjør alt vi kan for å levere din bestilling så fort som mulig. Finns varene på lager så er leveransetiden normalt 2-5 arbeidsdager. Om varen ikke er på lager så er leveransetiden normalt 10-15 dager. Ytterligere forsinkelser kan forekomme om varene er tilfeldig utsolgt hos leverandøren. Om dette skjer gjør vi alt vi kan for å gi deg beskjed om din leveranse. Alt i din bestilling sendes samtidig, er en produkt i din bestilling en produkt som skal bestilles av oss sendes dine varer til deg først når bestillingen er komplett.

Min produkt er skadet. Hva gjør jeg for å reklamere den?

All reklamasjon må sendes via e-post til oss med en beskrivelse av feilen. Beskrivelsen blir benyttet som grunnlag for reklamasjonen. Det kan hende vi trenger bilder av produktet og skaden. Vi vil i så fall sende deg en e-post om dette. Vi har forskjellige prosedyrer ved reklamasjon, avhengig av produktet eller produsenten. Tiden for behandling av reklamasjon vil variere, men vi gjør alt vi kan for å behandle din klage så raskt og smidig som mulig.

Jeg har ikke fått alt jeg bestilte.

Alle bestillinger sendes samlet fra vårt lager med mindre du får beskjed om noe annet. Bestillingen kan inneholde mange og/eller store ting, slik at de blir sendt i flere forpakkninger. Noe som betyr at du kan motta både SMS og / eller flere e-post meldinger. Hver melding, enten det er via SMS eller e-post gjelder for en pakke, ikke hele bestillingen / forsendelse. Pakkene vil så være tilgjengelig for avhenting på nærmeste utleveringssted. Vær oppmerksom på at meldingene kan komme på forskjellige dager, ikke alle på en og samme dag.

Jeg har returnert en vare, men har ikke fått pengene tilbake?

Retur prosedyrene tar rundt 14 dager fra den datoen vi mottar din returpakke til vårt lager. Pengene vil returnert til kortet du betalte med.

Kan du ikke finne svaret på spørsmålet ditt her?

Skriv til oss

re:members adventskalender driftes av Crossroads Loyalty Solutions
Copyright © 2019